Kommunikation


Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade...



I går pratade vi mycket om hur vi ska göra för att kommunicera på bästa sätt.

Vi fick bla göra en jätterolig uppgift där målet var att bygga en skrinda (liten vagn).
Det gick till såhär:
Vi blev indelade i två olika lag där "konstruktörerna" satt i ett rum med en del av ritningen och "byggarna" satt i ett annat rum med virket.
Vi fick bara kommunicera genom att skicka lappar till varandra och vi hade 30 min på oss att bli klara.
Ena laget lyckades bygga en mer eller mindre perfekt skrinda!
Det andra laget fick till en mer ostadig typ av vagn..., men kul hade vi ;-)

Vi avslutade kvällen i "tårar" när vi skulle fick i uppgift att säga vad vi tycker om hos varandra och vad vi kan bli bättre på...

Både lag 1 o 2 var med på denna härliga, jobbiga alldeles underbara kväll, tack Alina o Elli!!!



Alina och Torsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0